fredag 6 februari 2009

Kasst......


.....med träning blir det. All tid går till att försöka läramig Chaplins rutiner + allt att fixa och dona med hemma och så har det varit lite sjuka på jobbet så då hoppar man ju in.



Men trotts att det känns som att man inte fått någon motion, så har jag nog det ändå. Dels går jag ut med Chappe många gånger per dag, Minst 4 på 15-20 minuter. Och nu dom sista dagarna har jag sprungit runt ängen i sammanhängande 10 min (bättre kondis än så har jag inte, haha)

Chaplin tycker nog jag är helt wako, för han sätter sig bara rakt upp och ner i bland och kollar på mig som jag vore ett fån (vilken människo kännare jag har skaffat mig)



För att göra saken värre är det min favis period just nu. Den period då man borde få äta så mycket semlor man orkar:)

Jag ÄLSKAR semlor, och har ätit det nu 3 dagar i rad, och dess förinnan 2 sty hos en värnnina. Så idag när Miss T mätte mig så var måtten regält förändrade.

Mage 73 cm

lår 53 cm

och rumpa 101 cm

Så nu har jag inte längre en rumpa jag sitter på utan en enda stor semla:D

Kram

1 kommentar:

  1. Jaja.. så kan det bli ibland. Huvudsaken är ju att du mååår bra!
    Du tar igen det, garanterat.
    Go Emma Go Emma... :))
    Kram Gissan

    SvaraRadera