onsdag 18 februari 2009

Ber om ursäkt......


....jag mår inte så bra just nu. Läkar besöket var tungt med många tunga besked och resonemang.


Tungt!!!!!!!


Så just nu blir det inte mycket träning, inte mycket av någonting. Vill inte så mycket, ring mig inte just nu för jag svara ändå inte, inget illa menat, men som sagt mår inte så bra just nu.

Tycker verkligen inte om att använda just dom orden, har alltid tyckt mer om "jag mår bra", och träffa du mig nu och fråga är det just det svaret du får, för jag mår så dåligt att jag klara inte av att uttala dom andra orden. Så fråga INTE du kommer ändå inte få ett svar som är sant. Och vill ändå inte diskutera detta med någon OM jag själv inte ta upp det så snälla fråga INTE.

http://www.youtube.com/watch?v=H7SkLq_qhP0


Men apropå att komma i form tappade jag 5 kg dom 4 första dagarna efter läkar besöket. MEN det var ju inte riktigt så jag hade tänkt komma i form så nu får jag istället jobba åt andra hållet, att lyckas äta, att svälja ner maten man stoppar i munnen. Att sova minst 1 timme sammanhängande. Att inte inte gråta av smärtan mer än 30 min om dagen max och då helst inte framför barnen utan helst ensam.


TACK för att ni inte ringer mig just nu. Lämna gärna något här istället då jag tittar här var dag ändå och längtar till jag kommer i rytm igen.


Kram E

8 kommentarer:

  1. Familjen Forss skickar lite tröstande kramar. Vi hoppas på ljusare tider och vill gärna att ni tittar förbi någon dag! Då kan du få höra om den senaste nyansen på Elliots bajs och hur mycket han har börjat dreggla!=)
    Kramar från Bennie, Cicci och Elliot!

    SvaraRadera
  2. Men vad tråkigt...
    Hoppas allt ordnar sig på nå´t sätt!
    Ta den tid det tar, vi är här o ses när du känner att du orkar!!

    Ta hand om dig!

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  3. Min allra, allra bästa lilla Lovely!!
    Jag tänker på dig varje dag och önskar att jag kunde göra något för dig, saknar ju att prata med dig!!
    Du vet var jag finns och det gäller NÄR du än vill...
    Massor av kramar Sofie och familjen hälsar oxå såklart!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen... vi tänker på dig här i ö-götland. Hoppas att allt löser sig snart för dig. Ta den tid du behöver, vi finns här. Love u! Styrkekramar från Yli med my och mor

    ps... vi kommer lyckas få ett lån med hjälp av mina päron.

    SvaraRadera
  5. Men Emmalillagumman....
    Så lessamt!
    (trodde det var Chaplin som tog så mycket tid att du inte hann skriva här..)
    Men fatta att man faktiskt får känna som du skriver! Man FÅR säga det åxå... Det är inte många ggr man hört dig gnälla.... (hm...om ens NÅN gång..) och så mycket skit som hänt dig.
    Du vet var jag finns, bara att höra av dig OM du vill..om DU vill...Any time.
    Eller skriv ner allt skit du känner i ett mail eller nåt. Jag tänker på dig.
    KKRRRAAAAAM Gissan

    SvaraRadera
  6. Hoppas du e lite bättre nu o att Chaplin hjälper dig komma tillbaka till lusten.

    Kramar från Gissan

    SvaraRadera
  7. Go Emma Go Emma...
    Kom igen nu.... ;)

    Saknar dina inlägg men ser att du är ute o rör på dig...
    Go Emma Go Emma.. Du fixar detta.
    Tänker på dig.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  8. Håll igång Emma. ;)
    Har du fått igång Chaplin än då?
    Eller han orkar inte röra på sig än?

    Hoppas allt går bra.
    Kramar Gissan

    Go Emma Go Emma...

    SvaraRadera