fredag 8 maj 2009

Nu närmar det sig.....

6993 minuter är jag uppe i nu:)


Så vetskapen om att om inget drastiskt händer här nu under natten så kommer jag vara över 7000 minuter efter morgonpromenixen imorgon. Och till det säger jag Whoooo ho ho ho( för er som inte vet, är det "tiggers" tjut, ni vet han i Nalle Phu)




Att ha barn förgyller verkligen ens liv på alla sätt och vis. ALLA åldrar har sin charm. När dom var små och låg i ens famn och man bara inandades dom hela tiden. När dom började krypa, när dom log, när dom sa sina första ord. När dom börja skolan, när dom sitter med sin första läxa.
När dom ska "sova över" första gången. Jag skulle kuna sitta här o rabbla...men ni vet vad jag menar.




Mina barn är i en ålder nu, där dom är intresserade över hur man var som tonåring XD.

Och efter inlägget igår känner jag att jag

Har verkligen hängt upp mig på det här med "MIN STIL".

Så idag drog jag hela visan om hurdan jag var och vilken enormt egen stil jag hade. Berättade om mina favis kläder och så vidare.




Detta slutade i att vi gick upp på vinden och letade upp min kartong från när jag bodde hemma.

Denna kartong innehåller bla annat en massa kort.




Så vi satt fär och kollade på alla dessa kort och skrattade och jag visade stolt upp min fina kreaktioner. "wow mamma du har alltid varit så cool" sa min äldsta dotter då. Det värmer i hela ens hjärta när man få sådana ord av sin dotter som håller på att ta sig in i tonåren och för bara några dagar sedan sa "hör du med röven eller?" till mig, hahahha. Ska se om jag kan scanna in några av dessa någon dag fram över.




När vi lyckats ta oss ner från vinden ringer dessutom min allra äldsta vän och min yngsta dotter berätta om korten jag vista på oss. Det resulterar ju i att vi blev sittande i telen en bra stund och blev nostalgiska. Och även min käre vän säger "ja du hade verkligen en helt underbar unik stil" Det gör ju inte att man saknar den mindre. Dessutom får man bekräftat att det verkligen var så både med korten och hennes ord.
Började bli orolig för att jag gått in i en 30 års kris och börja minnas mig själv mer hipp än jag var. Tur att det inte var så......................................jag är ju bara 29:e ;)



nähä nu ska jag ladda för mina 7000 minuter


Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul!!
    Jag tycker kläderna o bootsen du visade var hur snygga som helst.
    Lite rockig bohem. Bara positivt alltså!!!

    Nästa gång vill vi se dig visa dagens outfit här på bloggen!! :)

    o du jag vet precis hur tiger låter!

    Kram jeanette

    SvaraRadera