söndag 17 maj 2009

Snusk inlägg!!!!!!






Jag trodde imorse att en dröm gått i uppfyllelse. Jag + mina döttrar dukade in frukost vid tv:n och satte i gång "sex and the city".



MIN älskling serie, love it.



Det var ett tag sedan jag plöjde igenom alla säsongerna. Och på något lustigt sett, trotts namnet, förträngt hur mycket sex det faktiskt är.


I början var det väl inte så farligt. Efter en stund kom min svägerska upp på rabarberpaj och gjorde oss sällskap.
DÅ kommer vi till ett avsnitt som handlar om avsugnigar. Det är nu man börjar skruva sig lite, tycker det hela börjar bli en aningen obekvämt:)


Då utbrister min 9 åriga dotter. "åhhhh vad äckligt, han vill att hon ska sutta på hans snopp"......."mamma du har väl inte suttat på pappas snopp????"


Tänk er nu rött....som en brandbil, tänk er sedan ett hysteriskt skratt, kryddat med desperata blickar mot svägerskan. Vilt skakade jag på huvudet....kom med förklaringen........."det här är ju bara på låtsas" :)


Min extremt mysiga söndag förvandlades till en mindre mardröm. Jag bestämmde mig för att det ska gå ytterligare 9 år innan jag kolla på denna serie ihop med mina döttrar:)
Emma

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!!!!!
    Jag hade högläsning för mannen här nu!!!
    Men kära värld!! Vad hemskt!!!! Jag hade nog ramlat ur soffan o låtsats blivit magsjuk eller nåt sånt. Så ingen skulle minnas tv:n....

    Men du ha det bra i veckan nu då. O kolla på film när barnen är i skolan. ;)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. ha ha vad gulligt :) "suttat" ... Men vad pinsamt! Jag som tyckte det var pinsamt att titta på tampongreklam med mina päron.

    Kram på dig!

    p.s blir det ngn vernissage? Nyfiken :)
    //Östgöten

    SvaraRadera
  3. haha! Ja det har kommit många konstiga frågor och funderingar på senare tid! Haha! Det är inte lätt att vara mamma alltid ;)
    Kram!

    SvaraRadera