torsdag 21 maj 2009

Snusk inlägg del 2 + 8000 minuter:)

Varför, varför, varför gör jag så här mot mig själv?????
Min äldsta dotter frågade mig igår när jag låg på soffan utslagen av febern om vi inte, nu när Lillan lekte med en kompis, kunde se "sex and the city"? Jo, what the heak, kör:) Hon är ju så blyg att hon ändå gömmer sig bakom en kudde eller under en filt när det blir för intimt:)
Så vi satte igång och började plöja oss igenom säsong 3 (tror jag det var)
Helt plötsligt kommer vi till det avsnitt där Carrie är ihop med en kille som har problem med för tidig utlösning:P
När denna insidens händer första gången vänder sig min dotter sig om till mig "kissade han ner sig??"
VARFÖR, VARFÖR VARFÖR gör jag så här mot mig själv????
"ähhhh, nä.....det gick för honom" Feber svettningarna börjar rinna.
"Va?????" "jag fattar inte???"
"ähhhhhhhhhhhhhh......Jo du vet för att en tjej ska bli gravid så.........måste det komma .......vätska? ur....den där på killen..............."
"jag vet"
"det var sån vätska"
"fy faaaaaan" "hon som har så fina kläder"
Jag vill inte ha fler biologi lextioner nu!!!!!!!
Just nu försöker jag glömma dom senaste dagarnas frågor och konsentrera mig på vår tävling.
Jag är nu över 8000 minuter
MEN tävlingen känns nte lika kul längre när man inte har samma förutsättningar. Jag bara går här hemma, medans dom andra sliter med sina jobb.
Då är det inte konstigt att man leder med över 1000 minuter:P
MEN jag är stolt att jag kommer ut varje dag och mår så bra. Tyvärr har jag fikat dom senaste dagarna så nu ligger jag + 2 kg igen. Så nu står vågen på 64 kg istället för 62 kg :( Men tänk vart den hade stått om jag inte varit ute o gått 2 timmar var dag:P
Gad natt foks
Emma

1 kommentar:

  1. HAHAHA!!!!
    Bättre sent än aldrig, det här hade jag missat!!
    Det blir bara Teletubbies hemma hos er från o med nu va?? Hahaha!!

    Men det är bra att du e sån supermorsa som reder ut alla möjliga situationer.
    Vi hör av oss när det är dags för dessa diskussioner med våra döttrar!! ;D

    Kram Jeanette

    SvaraRadera