måndag 23 mars 2009

Borta bra men.....

....hemma bäst:)
Japp, så känner jag i varje fall. Men det kna ju i och för sig bero på att våra resor alltid bli lite av en mindre katsrof, fast med underbara dagar då oxå.
vår resa började med snöstorm. så vi körde kl 21.30 på torsdag kvällen, inchekning skulle vara kl 05.00 i Stockholm. vi bor utan för Växjö:P
Lagom till Jönköping så läcker spolavätskan ut, jiha.
Lagom till Norrköping så får vi punktering, suck.
Väl framme så är flyget 4 jäkla timmar försenat, vad fasen ska man säga.
Planet var trasigt, och därför hade dom delat upp oss i 2 plan, vårt gick sist så klart. Det är väl här jag kan känna att barnfamiljer borde varit högre prioriterade. Vad ska du sysselsätta 2 barn med på en flygplats??? kl 5 på morgonen????
Så på tiden av 12 timmar hade jag sovit lite i en bil, på en flygplats på ett plan och på ett hotell.
Väl där var det super fint väder, lite väl varmt, men hellre det än kallt.
Mannen fyllde ju 30 år när vi var där, på sin födelsedag lyckades han dra till sin rygg. Minsta flickan fick soleksem, ja herre gud, det är mitt liv det:D hahahhaha.
Men vi åt gott, badade, solade drack en och annan alkohol dryck. Njöt av att vara tillsammans.
Gud vad jag älskar min familj
Kram Emma
På planet vi fick istället

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem...eller Welcome home som vi säger här i småland ;)
    Så gött o ha fått ladda batterierna lite.
    Hoppas att du är fit for fight nu med op o allt...
    KRAM Gissan

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Härligt att se ett inlägg ifrån dig igen. Hoppas att resan varit go trots allt. Nästa resa går förhoppningsvis till Linköping ;) Kram på er!

    SvaraRadera