söndag 29 mars 2009

Är man trött så är man

Jag har ju sovit lite dåligt sen december. Så när man får den stora äran att vara barnvakt åt lilla A och hon somnar, då gör man henne sällskap:)
Men jag var vaken då o då o kollade till henne.

Förutom detta har det arit en vecka med många goa promenader. bland annat var jag och syrran den äldre och chappe i Bjurkärr. Så underbart. Jag verkligen älskar det stället, och det gjorde dom andra 2 oxå. Vi hade dessutom med picknick filten o lite kex så det blev fika i den underbara vårsolen.

Idag har vi varit i gottåsa backa, oxå helt underbar skog/miljö. Då var även lill bror den äldre med. Tyvärr kom det ett stort regn moln just då, men vi knatade på i 45 minuter ändå.

Så förhoppningsvis ska jag fortsätta lika bra denna vecka.

god natt

E

2 kommentarer:

  1. Haha, vad söta ni är!! Ser riktigt mysigt ut det där :)
    Tack än en gång till hela familjen för hjälpen, verkligen jättesnällt!!!
    Sov gott, det ska jag försöka göra nu iaf.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Finns inget skönare än att somna med en varm, sovande,gosig liten bebis i famnen. Det är som sömnmedel deras tunga små andetag!
    Det känns lättare att röra på sig nu när det är ljusare o varmare i luften.
    Men det blir mest vadagsmotionen iaf.
    Kram Jeanette

    SvaraRadera