torsdag 8 januari 2009

Hmmm.......

...det blev ingen motion idag heller. Dels så har min förkylning satt sig på stämmbanden och det river mindre skönt och bihålerna dunkar som bonga trummor. Och för det andra har jag varit barn vakt åt lilla A hela dagen. Hon kom kl 8 och dom åkt runt 21 tiden. Så då unna man sig en dag vila när man får chansen att ha en sötnos i sitt hem:)
Känns ju nästan som ett syskon barn då jag och Miss S (lilla A:s mamma) står varanndra nära som systra.

Tack för lånet;)

Nu ska jag sova så jag orkar ta igen ca 129 minuter som syrran leder med i vår tävling + det dom motionera imorgon, hu anna mig
Kram E

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen med A och du får låna henne när du vill, hon hade ju så kul med er!! Ja tänk på mig då, hur många minuter har inte jag att ta igen... :S
    Ta det nu lugnt när du e sjuk så det inte blir ännu värre!!!
    Stor kram från mig (extra syrran)

    SvaraRadera