tisdag 27 januari 2009

Ok......

.......det var inte så väl genomtänkt att åka till Ikea dagen efter mitt första Pump pass på länge :P Jag har så ont i rumpan och låren att jag tror jag ska gå av. Fördelen med detta är att man vet att man har muskler:)
Som tur var hade jag med min snälla faster som stod ut med att jag gnällde och gick och höll mig på aset hela tiden.
Vi gjorde oss en välförtjänt paus i restaurangen med, där hon bjöd mig på fika. Det var kanske inte heller så väl genomtänkt när man försöker komma i form. Men detta händer ju inte så ofta och då får man unna sig något gott ( eller som i mitt fall 2 goda saker :P)
Men nu är allt inhandlat till min motionspolare. Koppel, halsband, bädd, skålar och leksaker. Mat och tuggben får bli samma dag.
Trotts att min kropp är mör idag lyckades jag prestera på det sista core passet med grann kommunen. Är mycket nöjd med denna insats, och det viktigaste, dom verkar mycket nöjda med min insats, det är det som gör mitt jobb så underbart.
Och eftersom jag nu gjort ett schema för min träning var jag ju tvungen att ta mig ut på promenad oxå. detta underlättar när man har så trevliga motionspolare som gärna följer med:)
jag, Miss T, hennes vovve "Kompis" (den heter kompis) och Karma tog os ut på ett äventyr. Vi kämpade oss i Bäck mörker över en massa åkrar, diken och högt gräs. Behöver jag säga att detta var den 3:e inte så genomtänkta grejen idag.
Måste ju berätta att jag utmanade ödet och cyklade ner till Grimman och hem igen, hatar att cykla, men jag har en enormt tråkig raksträcka ner dit, så vad gör man:)
Nähä, nu ska jag försöka komma på vad för "val fri" träning jag ska köra imorgon.
God natt

1 kommentar:

  1. kämpa på vännen :) Du är den starkaste människan jag vet. Kram!

    SvaraRadera