söndag 25 januari 2009

5 dagar kvar.....

...tills min motions polare flytta hem. Jag känner att det är tur att ha honom att se fram emot. Har varit tungt nu sedan jag träffade läkaren. Så då känns det skönt att lägga tankarna på något annat.
Jag och min kära syster "hittade" en ny trevlig runda på en mil. Totalt otrafikerad, Karma (pappas hund) kan springa lös 90% av tiden. Och det är 90% grusväg, vilket mina knä tackar mig för var gång:) Det bästa är att man går förbi affären på slutet av rundan så man kan köpa goda frukost frallor med sig hem, det ger denna runda ett extra+.
Har funderat på hur mitt schema för träning ska se ut nu när det dröjer några veckor till mina operationer Tänkte så här:
Måndag 45-60 min promenad + pump
Tisdag: 45-60 min promenad + core
Onsdag 45-60 min promenad + valfri träning (har 10 sty tränings dvder)
Torsdag: 45-60 min promenad + core
Fredag 45-60 min promenad + pump
Lördag 2 timmars promenad
Söndag: valfritt (även vila ingår i valfritt:D)
Vad tror ni?? Ja sedan EFTER operationerna kommer jag vara gipsad MINST 5 vekor "lovade" läkaren:P Så då blir det walk, walk walk + core:)
Kram E

1 kommentar:

  1. Vad kul med en liten valp!!
    Vår hund ,svart liten lurvig pudel-Diesel, är hos oss nu. Alla gosar o e såå glada.:)

    Historien är att vi köpte honom när yngsta var 3 år o vi inte skulle ha fler barn. Vi skulle hjälpas åt o hinna med så bra. Sen kom bebis nr 5.:)
    Vi kämpade 1 år men insåg att Diesel inte hanns med så mkt som vi ville.
    O alla blev stressade.
    Så nu bor han hos mina föräldrar som bor i skogen o är pensionärer. Han har det jättebra o vi träffas ofta o vi är hundvakt titt som tätt.
    Så det är en toppenlösning för oss!

    Lycka till med operationen.

    Jeanette

    SvaraRadera