onsdag 14 januari 2009

Börja bli trött på det här....

Det är verkligen så tråkigt att vara sjuk. Särskilt när man är laddad som attans att komma i form.
Idag har jag inte motionerat eller tränat ett dugg. Behöver återhämta mig, min kropp behöver återhämta sig. Är fortfarande sjuk och det sätter sina spår när man anstränger sig.

Men imorgon är det tid för ett pass Core igen med grann kommunen. Hade ett i måndags oxå och det gick som smort. Fick en massa beröm och det kändes riktigt kul. MEN det tog ut sin rätt igår att jag övat hårt. Sedan att köra pass och prata samtidigt när man är förkyld är inget jag rekommendera
Igår mådde jag inte så bra, så det var skönt med en vilo dag, eller ja, syrran fick med mig på lite mer 1 timmes walk, men det var bara skönt. I varje fall efter dom första 4 km då huvudvärken började avta :D
Imorgon ska jag få en ny skena till handen, det gör förhoppningsvis att jag få lite mindre ont. Och det i sin tur gör då förhoppningsvis att jag orkar motionera lite mer.
Imorgon ska jag komma ihåg att mäta mig oxå. torsdagar ska ju vara min mät dag:)
Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Men hallååååå!!!
    Du kan inte mena på fullt allvar att du trånar efter att se ut som Madonna..??? Okej, jag kan förstå att du inte vill se ut som Simpsons men det är det heller ingen risk för.
    Skenan, är det till den andra handen nu då?
    Din stackare...
    Kram Gissan

    SvaraRadera