tisdag 6 januari 2009

Forfarande sjuk

Är fortfarande sjuk:P Men fick mig själv (med hjälp av syster och man ) att gå en runda på 6 km idag i varje fall. Känns ju jätte skönt efteråt, dvs när man svettats klart. Jag svettas mycket i vanliga fall men med feber och bihålsinflammation svettas jag ju inte mindre direkt.
Här har det varit en riktigt blåsdag. Men vi gick ner till pappa och lånade Karma (hans hund) och tog oss sedan runt trädgårdsmästaren. Eftersom jag nu mer äger ett eget bälte, ett sådant man kopplar hunden i, så är det inga problem att gå med en stor hund. Nu när min låne mamma ska åka till sydafrika i 8 veckor tänkte jag ju hjälpa pappa med Karma så mycket som möjligt. Hon är en blandras mellan Siberian Husky, schäfer och Schnauzer. Så hon är ju inte jätte liten. Min plan ser ut så här. Gå upp med barnen, utfodra dom med frukost, skicka dom till skolan, gå ner till pappa, hämta Karma, hämta Karin och sedan gå en lååååååååååååång promenad.
Och OM allt gå som det ska ska ju även min lille vovve få följa med så småningom;)
Mmmm, de e väl allt jag har att säga om motion idag.
Kram Emma

1 kommentar:

  1. Go Emma Go... ;)
    Ta det lugnt bara med förkylning i kroppen.
    Du hinner ta igen det när du blir frisk.
    Go Emma...
    Kram G

    SvaraRadera