torsdag 29 januari 2009

Svacka....

Ja ibland blir det väl så. Är fortfarande trött i kroppen efter sjuksviten. Och för att inte tala om att jag fortfarande har träningsvärk från pumpen.



Så igår hade jag vilo dag. Helt ok. Men idag då, för att ha så lite att göra som jag, så hinner jag ibland inte få ihop mitt liv. Så jag och Karma har bara varit ute på en liten promenad idag på ynka 32 minuter.



Tänkte i och för sig gå en runda till, men så tog min man med henne ut nyss på en runda + att hon och jag sprang runt på åkern innan (vilket jag inte räknat med då jag glömde ta tiden) Så det blir nog bara en liten runda till :P



Ja och så skulle jag ju kört core idag, det blev det inte heller. Dålig ursäkt men min lille bror ( 7 år) är här ett par dagar. Känns som man vill ägna tiden åt honom.


Få väl hur det blir imorgon med pumpen.



Ni som inte sett "lilla" karma så ser hon ut så här:)



Hon är inte grå egentligen utan svart med en massa vita hårstrån, men det ser man bara när man står jämte henne.

Hon är inte så liten som ni ser:) Kolla på bilden där hon ligger vid vårt tv bord eller den där hon går jämte min pappa


god natt alla där ute:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar