måndag 26 januari 2009

Jo då......

..... känner mig nöjd med första dagen av mitt schema. Körde ju pump idag med min nya skiva. Hade komponerat ihop den i förgår och igår kväll. Och eftersom jag lider av svår prestations ångest har jag knappt sovit i natt för jag varit så nervös om det skulle funka bra eller inte. Tack vare min syrran och Miss E hade jag fått 3 tips på låtar som var as bra:)
För det första var det dö härligt att vara tillbaka på detta företaget. Massor av härliga människor att dela positiv energi med. Och jag känner mig så uppskattad där får alltid så mycket beröm och känns som man har en persolig relation till ALLA deltagre. Under mina 4 år här har man ju lärt känna varandra.
Och till min stora lättnad fungerade skivan toppenbra. Så i natt ska jag sova gott:)
Nu undrar säkert ni HUR jag kan köra pump med mina trasiga händer. Och jag vet, jag har gnällt mycket på denna sidan, och säkert fått det att låta som att jag är en quiter som ger upp hur lätt som helst. MEN, jag ger aldrig upp. Visst jag känner mig nere när saker går emot mig, men är oxå jäkligt hård mot mig själv och skulle aldrig tillåta mig själv att sitta tycka synd om mig själv dag ut o dag in.
Så redan när första handen gick sönder letade jag med ljus o lyckta efter någon som kunde svetsa. Hade nämligen kommit på en lösning på en skivstång JAG skulle kunna träna med, trotts dåliga händer. Och jag har en väldigt god vän, Miss T, som har en väldigt snäll pappa som hjälpte mig med detta. Och tack vare dom har jag nu en skivstång jag kan träna med:) Ok den väger bara 10 kg, men till ett sådant pass passar den bra.
Återkommer med bild imorgon.
Har även hunnit med en promenix med Karma idag (pappas vovve) slog tids rekord på den sträckan. 32 min på trädgårdmästarundan, de ni:)
Nu ska jag ladda inför coren imorgon.
God natt

2 kommentarer:

  1. Nä du gumman den som kallar dig för en som ger upp känner inte dig för du är den som kämpar mest av alla jag känner och det beundrar jag dig verkligen för!! Du är min förebild lovely!!
    Kram och sov så gott/S

    SvaraRadera
  2. Men hallå... du skulle skicka mig ett core-program... :( vart tog det vägen... ;)
    Btw...du får hem din lille gosing samma dag som min grabb fyller 25... :)) Kul!
    Och du..ingen risk någon tycker att du är en som ger upp. Du kör FÖR hårt med dig själv...
    Glöm inte att det är bra att vila emellanåt.
    Kramar från Gissan

    SvaraRadera